God Jul & Gott nytt år.

God Jul & Gott nytt år önskar jag alla vårdnadshavare, barn och pedagoger.

Det har varit ett utvecklande år här med all måltidspedagogik, från jord till bord, traditioner & maträtter från hela världen. Era barn har varit delaktiga i kökets produktion och kommit med många önskningar i form av olika teckningar men också direkt till mig i köket. Att vara ute i verksamheten är underbart då jag lär känna era barn. Det är viktigt för mig.

Deras inflytande gör att det är extra roligt att komma till arbetet varje dag. Många glada stunder. Vi har haft en jullunch här idag som avslutades med ris ala malta med saftsås, vörtbröd, clementin och en sista pepparkaka.😉

Jag bjuder på lite bilder från dagen. 



Jullunch
Köttbullar, prinskorv, rödkål, potatispure, brieost, räkor med dillmajonnäs👌


Fina Jennie💕


Vi ses 2022🌟 Tack för i år.

 

Fjärde advent🎅🎄